Az országos csatornák nézettségéről heti szinten beszámolnak a nagy hírportálok. De vajon mi a helyzet a kábelcsatornákkal? Vajon mennyien nézik például a FOX-ot, a Comedy Centralt vagy az AMC-t? A teljes népesség mekkora hányadát tudják képernyő elé ültetni a gyerektévék? Hogy szerepelnek az év közben elindított csatornák? Mindezekre választ kap az olvasó.
Köszönjük a TV2 Sales csapatának, hogy hétről hétre közzéteszik az összes mért csatorna nézettségi adatait. Az ő táblázatukból dolgoztunk. Összeszedtük az egész napos, teljes népességben (4+) mért nézettségi adatokat és a kereskedelmi szempontból fontos 18–59 éves korosztály főműsoridős nézettségi adatait.
Az újonnan indult csatornáknál a Mozi+ meglepően jól szerepelt. Ahhoz képest, hogy az év első felében még nem sugárzott (tehát nullának számoltuk a nézettségét), a 18. legnézettebb csatorna lett. Hatvanöt csatorna adatai láthatóak a tovább mögött. (A többi csatorna nézettségét nem mérik.) A mért adók közül kettő év közben megszűnt, tíz pedig év közben indult. Érdemes azt is megnézni, mekkora a „többi”, tehát a nem mért csatornák részesedése a korcsoportokban. Itt látszik igazán, mekkora a piaci széttöredezettség.
2015-ös adatok hiányában sajnos nem tudtunk összehasonlítást végezni, de reméljük, így is izgalmas lesz végigböngészni a számokat.
Kattintás/koppintás után jobban látszik a táblázat és a diagramok.
Az egyes csatornacsaládok televízióadói azonos színnel jelennek meg.
Köszönjük a TV2 Sales csapatának, hogy hétről hétre közzéteszik az összes mért csatorna nézettségi adatait. Az ő táblázatukból dolgoztunk. Összeszedtük az egész napos, teljes népességben (4+) mért nézettségi adatokat és a kereskedelmi szempontból fontos 18–59 éves korosztály főműsoridős nézettségi adatait.
Az újonnan indult csatornáknál a Mozi+ meglepően jól szerepelt. Ahhoz képest, hogy az év első felében még nem sugárzott (tehát nullának számoltuk a nézettségét), a 18. legnézettebb csatorna lett. Hatvanöt csatorna adatai láthatóak a tovább mögött. (A többi csatorna nézettségét nem mérik.) A mért adók közül kettő év közben megszűnt, tíz pedig év közben indult. Érdemes azt is megnézni, mekkora a „többi”, tehát a nem mért csatornák részesedése a korcsoportokban. Itt látszik igazán, mekkora a piaci széttöredezettség.
2015-ös adatok hiányában sajnos nem tudtunk összehasonlítást végezni, de reméljük, így is izgalmas lesz végigböngészni a számokat.
Kattintás/koppintás után jobban látszik a táblázat és a diagramok.
Az egyes csatornacsaládok televízióadói azonos színnel jelennek meg.
![]() |
5 csatornacsalád nézettsége százalékban (4+, teljes nap) |
Megjegyzések
Megjegyzés küldése