A sorozat idősávjában és a kiemelt célcsoportban nem csupán versenytársait, de a TV2 és az RTL Klub csatornát is megelőzte a Disney Csatorna.
2013. november 11-i premiere óta a Disney Csatorna legújabb sorozata, a Violetta egyre jobban teljesített, és debütálása hetében amellett, hogy a csatorna legnézettebb szériája lett a 4-14 éves lányok körében, idősávjában a kiemelt célcsoportok tekintetében nem csupán versenytársait, de a két nagy kereskedelmi csatornát is megelőzte.
Első hetében (2013. 46. hét) a Disney Csatorna új sorozata, a Violetta a teljes lakosság (4+) körében 260.000 nézőt (2,8%) ért el: 146.200 (14.3%) 4-14 év közötti gyerek, 105.100 (22.4%) 8-12 év közötti „tween”, valamint 99.300 (20.1%) néző a 4-14 év közötti és 70.000 (30.3%), a ”tween” lányokat képviselte.
A nézettségi adatok alapján a Violettát a csatorna számára kiemelt célcsoport, a 8-12 éves tween valamint a 4-14 éves fiatal lányok ötöde kísérte figyelemmel, továbbá a tween lányok közel egyharmada.
2013. november 11-i premiere óta a Violetta egyre jobban teljesített és a Disney Csatorna legnézettebb sorozata lett a 4-14 éves lányok körében.
A sorozat az első hetében minden mutatóban felülmúlta a versenytársakat. A premier héten magasan nyerte a nézettségi versenyt és első helyen végzett a 4-14 éves korcsoportban a sorozat idősávjában (a Violetta hétfőtől péntekig 18.05 órától jelentkezik a csatornán), 5%-kal a Minimax és 16%-kal a Nickelodeon előtt végezve. Továbbá a Violetta idősávja a Disney Csatornán is a legnézettebb sáv volt a premier hetében.
Ezen felül a kiemelt célcsoport (a 8-12 éves, úgynevezett “tween” korosztály, a fiatal lányok, valamint a 8-12 éves fiatal lányok) vonatkozásában a sorozat a két nagy kereskedelmi csatornát is megelőzte, első helyen végezve az összes csatornát tekintve a célcsoportban. A 8-12 éves fiatal lányok csoportjában például +225%-kal több nézőt ért el, mint az RTL Klub és +619%-kal többet, mint a TV2.
Forrás: AGB Nielsen / TechEdge (min. 3 perc megszakítás nélkül a csatornán töltött idő)
A Tween csoport megfelel a 8-12 éves; a Fiatal lányok a 4-14 éves; a Tween lányok a Fiatal lányok 8-12 éves korosztályának.
forrás: Disney
2013. november 11-i premiere óta a Disney Csatorna legújabb sorozata, a Violetta egyre jobban teljesített, és debütálása hetében amellett, hogy a csatorna legnézettebb szériája lett a 4-14 éves lányok körében, idősávjában a kiemelt célcsoportok tekintetében nem csupán versenytársait, de a két nagy kereskedelmi csatornát is megelőzte.
Első hetében (2013. 46. hét) a Disney Csatorna új sorozata, a Violetta a teljes lakosság (4+) körében 260.000 nézőt (2,8%) ért el: 146.200 (14.3%) 4-14 év közötti gyerek, 105.100 (22.4%) 8-12 év közötti „tween”, valamint 99.300 (20.1%) néző a 4-14 év közötti és 70.000 (30.3%), a ”tween” lányokat képviselte.
A nézettségi adatok alapján a Violettát a csatorna számára kiemelt célcsoport, a 8-12 éves tween valamint a 4-14 éves fiatal lányok ötöde kísérte figyelemmel, továbbá a tween lányok közel egyharmada.
2013. november 11-i premiere óta a Violetta egyre jobban teljesített és a Disney Csatorna legnézettebb sorozata lett a 4-14 éves lányok körében.
Ezen felül a kiemelt célcsoport (a 8-12 éves, úgynevezett “tween” korosztály, a fiatal lányok, valamint a 8-12 éves fiatal lányok) vonatkozásában a sorozat a két nagy kereskedelmi csatornát is megelőzte, első helyen végezve az összes csatornát tekintve a célcsoportban. A 8-12 éves fiatal lányok csoportjában például +225%-kal több nézőt ért el, mint az RTL Klub és +619%-kal többet, mint a TV2.
Forrás: AGB Nielsen / TechEdge (min. 3 perc megszakítás nélkül a csatornán töltött idő)
A Tween csoport megfelel a 8-12 éves; a Fiatal lányok a 4-14 éves; a Tween lányok a Fiatal lányok 8-12 éves korosztályának.
forrás: Disney
Bár én fiú vagyok, én is nagyon szeretem :)
VálaszTörlés