Nézettségi csúcsot döntött a Violetta

A sorozat idősávjában és a kiemelt célcsoportban nem csupán versenytársait, de a TV2 és az RTL Klub csatornát is megelőzte a Disney Csatorna.

2013. november 11-i premiere óta a Disney Csatorna legújabb sorozata, a Violetta egyre jobban teljesített, és debütálása hetében amellett, hogy a csatorna legnézettebb szériája lett a 4-14 éves lányok körében, idősávjában a kiemelt célcsoportok tekintetében nem csupán versenytársait, de a két nagy kereskedelmi csatornát is megelőzte.

Első hetében (2013. 46. hét) a Disney Csatorna új sorozata, a Violetta a teljes lakosság (4+) körében 260.000 nézőt (2,8%) ért el: 146.200 (14.3%) 4-14 év közötti gyerek, 105.100 (22.4%) 8-12 év közötti „tween”, valamint 99.300 (20.1%) néző a 4-14 év közötti és 70.000 (30.3%), a ”tween” lányokat képviselte.

A nézettségi adatok alapján a Violettát a csatorna számára kiemelt célcsoport, a 8-12 éves tween valamint a 4-14 éves fiatal lányok ötöde kísérte figyelemmel, továbbá a tween lányok közel egyharmada.

2013. november 11-i premiere óta a Violetta egyre jobban teljesített és a Disney Csatorna legnézettebb sorozata lett a 4-14 éves lányok körében.

http://images6.fanpop.com/image/photos/32100000/Violetta-Wallpaper-violetta-32130068-1600-1000.jpgA sorozat az első hetében minden mutatóban felülmúlta a versenytársakat. A premier héten magasan nyerte a nézettségi versenyt és első helyen végzett a 4-14 éves korcsoportban a sorozat idősávjában (a Violetta hétfőtől péntekig 18.05 órától jelentkezik a csatornán), 5%-kal a Minimax és 16%-kal a Nickelodeon előtt végezve. Továbbá a Violetta idősávja a Disney Csatornán is a legnézettebb sáv volt a premier hetében.

Ezen felül a kiemelt célcsoport (a 8-12 éves, úgynevezett “tween” korosztály, a fiatal lányok, valamint a 8-12 éves fiatal lányok) vonatkozásában a sorozat a két nagy kereskedelmi csatornát is megelőzte, első helyen végezve az összes csatornát tekintve a célcsoportban. A 8-12 éves fiatal lányok csoportjában például +225%-kal több nézőt ért el, mint az RTL Klub és +619%-kal többet, mint a TV2.

Forrás: AGB Nielsen / TechEdge (min. 3 perc megszakítás nélkül a csatornán töltött idő)

A Tween csoport megfelel a 8-12 éves; a Fiatal lányok a 4-14 éves; a Tween lányok a Fiatal lányok 8-12 éves korosztályának.

forrás: Disney
Previous
Next Post »

1 megjegyzés:

Click here for megjegyzés
POP fan
admin
2013. november 21. 22:25 ×

Bár én fiú vagyok, én is nagyon szeretem :)

Congrats bro POP fan you got PERTAMAX...! hehehehe...
Reply
avatar