Jön a Violetta játékfilm Martina Stoessel főszereplésével!

A Disney szeptember 10-én bejelentette, hogy indulnak a “Tini – El Gran Cambio de Violetta” című film munkálatai. A játékfilm főszerepében a nemrégiben a Hollywood Records lemezkiadóhoz igazolt Martina ’Tini’ Stoesselt, a Disney Csatorna „Violetta” című, világszerte hatalmas népszerűségnek örvendő sorozatának sztárját láthatjuk majd. A filmet a Gloriamundi csinálja, és idén ősszel forgatják Olaszországban. 2016 tavaszától lesz látható a mozikban világszerte.

A filmet spanyol nyelven forgatják. A filmben visszaköszönnek majd a globális Violetta jelenség legnépszerűbb elemei: energikus zenei betétek új, eredeti dalokkal, izgalmas koreográfia, lebilincselő történet és intrikus szereplők. Természetesen minden még jobb és még grandiózusabb lesz a nagyvásznon.


A film Tini, a fiatal színésznő személyes fejlődéstörténetének keretein belül demonstrálja, hogy a sorozatbeli szerepe mennyire fontos volt számára. A történet szerint – mely tükrözi a tinédzser sztár igazi életét – Tini maga mögött hagyja a Violettában bemutatott világot, és egyedül indul útnak, hogy egy vadonatúj kaland során ráébredjen, hogy ki is ő valójában, és egy végtelennek tűnő nyár után új művészként térhessen vissza.

„Nagyon izgatott vagyok, hogy egy játékfilm részese lehetek, és a Disney segítségével előreléphetek a színészi karrieremben, ráadásul egy ilyen lebilincselő projekttel” – mondta Tini.

Néhány sorozatbeli szereplőtársa is csatlakozik hozzá: látható lesz a mexikói színész Jorge Blanco (Leon szerepében), illetve az argentin Mercedes Lambre (Ludmila) és Maria Clara Alonso (Angie) is. Ráadásul több nemzetközi újonc is feltűnik.

A Disney Csatorna sorozata, a Violetta világszerte hatalmas népszerűségnek örvend, több mint 130 országban sugározzák. A show-t 15 EMEA országban 37,5 millió ember nézte 2015 áprilisa és júniusa között. Magyarországon szeptember 21-től látható a sorozat harmadik, befejező évada. A Violetta igazi szenzációnak számít Latin-Amerikában és Európában – nem csupán a televízióban, hanem könyvekben, magazinokban és egyéb termékeken is megjelenik. A Youtube-on több mint 1,4 milliárdos nézettséget produkált világszerte, a televíziós sorozat zenéje pedig már többszörös platina státuszt ért el – több mint 2,8 millióan vették meg világszerte. A két turné keretein belül majdnem 2 millió érdeklődő vett részt a 21 európai és latin-amerikai országban megrendezett teltházas élő koncerteken.

Forrás: Disney
Previous
Next Post »