Március 15-én a TV2 volt a legnézettebb csatorna

A TV2 magabiztosan nyerte a nemzeti ünnep nézettségi versenyét. Főműsoridőben, mindhárom célcsoportban (18-59, 4+, 18-49) a TV2 bizonyult a legjobbnak. A 18-59 éves célcsoportban a csatorna 13,2 %-os (SHR) közöségarányt ért el, míg az RTL Klub 10%-ot (SHR).


Az 50 milliós játszma a 18-59 célcsoportban közel 309 ezer nézőt ültetett le a képernyők elé (12.6% SHR), míg a Vigyázat, gyerekkel vagyok! című vetélkedőre 321 ezren (14.5% SHR) voltak kíváncsiak, így mindkét saját gyártású műsor idősávjának győztese lett.

A nap második legnépszerűbb műsora mindhárom célcsoportban a Tények lett. A teljes lakosság 19,81 % -a informálódott a TV2 hírműsorából, azaz mintegy 812 ezer néző. 2017-ben ezidáig a Tények volt TV2 legnézettebb műsora mindhárom fontos célcsoportban.

Március 15-én főműsoridőben mindhárom célcsoportban a Mozi+ lett a legnézettebb kábelcsatorna. A Terminator-Genisys című blockbuster a saját idősávjában maga mögé utasított minden más kábelcsatornán futó műsort, a 18-59 korcsoportból 152 ezer néző követte figyelemmel John Connor történetét.

Forrás: TV2 Csoport
Previous
Next Post »

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.