A TV2 Csoport kábelportfóliója a legszélesebb nézői igényeket hivatott kielégíteni. A tavalyi év az új kábelcsatornák elindításáról szólt, az idei év pedig a megerősítés jegyében zajlik. A nézők egyre szélesebb körben ismerik és keresik a cégcsoport csatornáit, ennek egyik bizonyítéka, hogy a Zenebutik április 14-én a fennállása történetében először, míg az Izaura TV idén már négyszer is elérte, sőt átlépte a bűvös 1%-os napi átlagos közönségarányt a 18-59-es célcsoportban.
A Zenebutik esetében a kimagasló nagypénteki eredmény a nemrég indult Retróra (2,9% közönségarány, 18-59), valamint a Kedvenceink kedvencei (2,3% közönségarány, 18-59) című műsoroknak nagyban köszönhető. Ez utóbbi április 2-i adása egyébként a csatorna eddigi legnézettebb programja volt (3,8% közönségarány, 18-59). Áprilisban elindult a Fásy Szupersztár Fásy Zsüliettel, Nótár Mary – Bombaparty Maryvel címmel kapott új, saját műsort, ahogy Jolly és párja is, akik a Lesz nemulass házigazdái, de természetesen a régi kedvencek, Fásy Ádám és a Zeneexpressz, Galambos Lajcsi és a Dáridó Klub, valamint Márió és a Zenepiac is tovább szórakoztatják a nézőket.
A sorozatok szerelmesei számára indult el tavaly nyáron az Izaura TV és a nézettségi eredmények azt bizonyítják, hogy a nézőknek igényük van a romantikus sorozatokra, a mindent elsöprő érzelmekre. Az Izaura TV a 18-59-es célcsoportban már négyszer (március 13., április 1., 5., 7.) míg teljes lakosságban már tizenkilenc alkalommal érte el a napi 1%-os közönségarányt a 18-59-es korcsoportban. A csatornán futó sorozatok közül a legnépszerűbbnek a fináléjához közeledő Kuzey Güney – Tűz és víz, valamint a klasszikus Vad angyal bizonyultak. A jövő héten véget érő izgalmas, török drámasorozat három epizódja (március 28. - 1,4%, április 7. – 1,5% és április 17. – 1,2%), míg Milagros és Ivo szerelmi történetének két része (március 27. – 1,3%, április 7. – 1,4%) alkotja az Izaura TV 5 legnézettebb műsorának listáját a kereskedelmi célcsoportban.
A nagypéntek az Extrém Activity sikerét is hozta. A sztárcsapatok versengése 12.4%-os share-rel (18-59) ezen a napon a műsorsávjának legnézettebb programja lett, míg A Nagy Duett ismét a hét legnézettebb műsora volt a kereskedelmi célcsoportban (21,0% SHR) és a teljes lakosság (24,0% SHR) körében (live és live+as adatok tekintetében is). Ezzel az eredménnyel vasárnap a TV2 teljes napon (12,3% SHR) és főműsoridőben (20,1% SHR) is a legnézettebb csatorna volt a teljes lakosság körében.
Forrás: Nielsen közönségmérés, TV2 Csoport
Megjegyzés: A közölt adatok – ahol másképp nem jeleztük – valós idejű (live) nézettségi adatok
A Zenebutik esetében a kimagasló nagypénteki eredmény a nemrég indult Retróra (2,9% közönségarány, 18-59), valamint a Kedvenceink kedvencei (2,3% közönségarány, 18-59) című műsoroknak nagyban köszönhető. Ez utóbbi április 2-i adása egyébként a csatorna eddigi legnézettebb programja volt (3,8% közönségarány, 18-59). Áprilisban elindult a Fásy Szupersztár Fásy Zsüliettel, Nótár Mary – Bombaparty Maryvel címmel kapott új, saját műsort, ahogy Jolly és párja is, akik a Lesz nemulass házigazdái, de természetesen a régi kedvencek, Fásy Ádám és a Zeneexpressz, Galambos Lajcsi és a Dáridó Klub, valamint Márió és a Zenepiac is tovább szórakoztatják a nézőket.
A sorozatok szerelmesei számára indult el tavaly nyáron az Izaura TV és a nézettségi eredmények azt bizonyítják, hogy a nézőknek igényük van a romantikus sorozatokra, a mindent elsöprő érzelmekre. Az Izaura TV a 18-59-es célcsoportban már négyszer (március 13., április 1., 5., 7.) míg teljes lakosságban már tizenkilenc alkalommal érte el a napi 1%-os közönségarányt a 18-59-es korcsoportban. A csatornán futó sorozatok közül a legnépszerűbbnek a fináléjához közeledő Kuzey Güney – Tűz és víz, valamint a klasszikus Vad angyal bizonyultak. A jövő héten véget érő izgalmas, török drámasorozat három epizódja (március 28. - 1,4%, április 7. – 1,5% és április 17. – 1,2%), míg Milagros és Ivo szerelmi történetének két része (március 27. – 1,3%, április 7. – 1,4%) alkotja az Izaura TV 5 legnézettebb műsorának listáját a kereskedelmi célcsoportban.
A nagypéntek az Extrém Activity sikerét is hozta. A sztárcsapatok versengése 12.4%-os share-rel (18-59) ezen a napon a műsorsávjának legnézettebb programja lett, míg A Nagy Duett ismét a hét legnézettebb műsora volt a kereskedelmi célcsoportban (21,0% SHR) és a teljes lakosság (24,0% SHR) körében (live és live+as adatok tekintetében is). Ezzel az eredménnyel vasárnap a TV2 teljes napon (12,3% SHR) és főműsoridőben (20,1% SHR) is a legnézettebb csatorna volt a teljes lakosság körében.
Forrás: Nielsen közönségmérés, TV2 Csoport
Megjegyzés: A közölt adatok – ahol másképp nem jeleztük – valós idejű (live) nézettségi adatok
Megjegyzések
Megjegyzés küldése