Nincs változás: a 25. héten is az RTL Magyarország műsorai voltak a legnézettebbek

A múlt héten az 50 legnézettebb műsor közül 35 az RTL Klubon, egy a Cool-on, egy pedig a Film+-on volt látható. A nyári szünet első hetében is egyértelmű volt tehát az RTL Magyarország előnye: csatornaportfólió szinten 12,5 százalékponttal vezetett a TV2 csoporttal szemben a 18 és 49 éves korosztály között, főműsoridőben.




Az RTL Klubon vasárnap este vetített A varázslótanonc című film lett a 25. hét legnézettebb műsora a 18-49 évesek körében. A toplista harmadik, negyedik, hatodik, hetedik és tizennegyedik helyét pedig az RTL Klub saját gyártású sorozata, a Barátok közt szerezte meg, ami múlt héten 17,5 százalékos átlagos közönségaránnyal futott. Természetesen az RTL Klub másik nagy sikerű, saját gyártású sorozata, az Éjjel-Nappal Budapest is a legnézettebb műsorok élmezőnyében végzett a múlt héten és 18,8 százalékos átlagos heti nézettséget produkált a kereskedelmi célcsoportban.

Továbbra is az RTL Klub Híradója a legnézettebb hírműsor Magyarországon: 19,6 százalékos heti átlagot ért el a 18-49 éves korosztályban, szemben a TV2 Tények című műsorával szemben, ami ugyanebben a célcsoportban mindössze 15,7 százalékos átlagos heti nézettséget tudott produkálni. A 25. héten is népszerű volt az RTL Klub Hírigazgatóságának napi info-entertainment műsora a kereskedelmi célcsoportban: a Fókusznak ugyanis mind az öt adása felkerült a legnézettebb műsorok top 50-es listájára.

Az RTL Klubon kívül az RTL Magyarország többi csatornája is kiváló nézettséget ért el a múlt héten: a Film+ a nézettségi toplista 40. helyét szerezte meg A feláldozhatók 3. című amerikai akciófilmmel, míg a Cool az összesítés 46. helyét foglalta el Az éhezők viadala: A kiválasztott című film befejező epizódjával.

Az RTL Magyarországhoz tartozó csatornák átlagos, 25. heti főműsoridős Live+As Live közönségaránya a 18-49-es korosztály körében 31,2 százalék volt, vagyis 12,5 százalékpontot vert rá a TV2 csoportra, amely csupán 18,7 százalékot ért el.

Az RTL Klub főműsoridőben a kereskedelmi célcsoport körében idén eddig 159 estét nyert meg, míg a TV2 12-őt.

Forrás: RTL Magyarország
Previous
Next Post »